Η Multistrada V2 είναι μια τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα, με εξελιγμένο πλαίσιο, ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών, εφοδιασμένη με τον κινητήρα τελευταίας εξέλιξη Testastretta 11°.
Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών είναι ένα σύστημα ασφάλειας το οποίο αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το δυνατό φρενάρισμα. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση με το εδάφος. Υπάρχουν διάφορα επίπεδα επέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Cruise Control που εισήγαγε η Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, που σας επιτρέπει να διατηρείτε αυτόματα την ταχύτητα που ορίζετε χωρίς την χρήση γκαζιού.
Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του πίσω φωτιστικού σώματος, προκειμένου να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν. Μια λύση που αυξάνει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια του αναβάτη.
Σύνδεση μέσω Bluetooth του smartphone σας, που σας επιτρέπει να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου σας.
Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στην αλλαγή σχέσεων.
Hμιενεργό σύστημα αναρτήσεων το οποίο «διαβάζει» τον δρόμο και τροποποιεί την αντίδραση της ανάρτησης, προκειμένου να προσφέρεται μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση και να μειώνονται οι μετακινήσεις φορτίου σε περίπτωση απότομης πέδησης ή επιτάχυνσης, προς όφελος του ελέγχου της μοτοσυκλέτας.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας γκαζιού.
Διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρα, ακόμα και με επιβάτη και την μοτοσυκλετα πλήρως φορτωμένη. Όταν ο μοχλός του φρένου είναι τραβηγμένος με δύναμη, το σύστημα συγκρατεί το όχημα ακίνητο, ενεργοποιώντας το πίσω φρένο για αρκετά δευτερόλεπτα, έως ότου υπάρξει περαιτέρω επιτάχυνση ή φρενάρισμα. Εύκολο στη χρήση, εξασφαλίζει βέλτιστο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και μέγιστη ασφάλεια.
Η ασφάλεια, η άνεση και οι επιδόσεις της Multistrada V2 είναι επίσης εγγυημένες με υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Η έκδοση S υπόσχεται ταξίδι πέντε αστέρων χάρη σε ένα βασικό πακέτο πλήρους επιλογής.
Ο Ducati Testastretta 11° είναι ένας δικύλινδρος κινητήρας με ψυχή που διαθέτει δύο όψεις. Είναι πολύ διαχειρίσιμος και ομαλός στις χαμηλές στροφές, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει ροπή που είναι πάντα έτοιμη και ικανή να ελευθερώσει την εντυπωσιακή δύναμη του χαρακτήρα Ducati κατά την επιτάχυνση.
Ο Testastretta 11° είναι ένας υγρόψυκτος 4βάλβιδος δικύλινδρος κινητήρας με δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού ο οποίος αποδίδει ισχύ 111 ίππων.
Το "11°" αναφέρεται στην τιμή της επικάλυψης των βαλβίδων, η οποία κατά κύριο λόγο επηρεάζει τις διαστάσεις της κυλινδροκεφαλής, εξ ου και η ονομασία Testastretta (που μεταφράζεται ως "Στενή κεφαλή").
Ωστόσο αποτελεί βασική παράμετρο για την ομαλότητα της λειτουργίας, πράγμα που είναι το κύριο χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα. Για την ακρίβεια, η επικάλυψη των βαλβίδων ορίζει το διάστημα περιστροφής του άξονα στον στρόφαλο, στο οποίο λαμβάνει χώρα το ταυτόχρονο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Η επικάλυψη των βαλβίδων έχει ρυθμιστεί στις 11° γι’αυτόν τον κινητήρα, προκειμένου να διατηρείται όσο το δυνατόν μικρότερη η ανταλλαγή της παραγόμενης θερμότητας στα καυσαέρια και τα αέρια καύσης στον θάλαμο καύσης, με στόχο την επίτευξη μεγάλης ομαλότητας στη λειτουργία μαζί με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας Testastretta DVT χρησιμοποιεί ένα σύστημα μεταβλητού χρονισμού το οποίο ενεργεί τόσο στις βαλβίδες εισαγωγής όσο και στις βαλβίδες εξαγωγής. Καθώς ενεργεί ανεξάρτητα στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής, βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα και σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας, ώστε να εξασφαλίζεται μέγιστη ισχύς, ομαλή μεταφορά της δύναμης, μεγάλη ροπή σε χαμηλές στροφές, καθώς και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.